منتديات رونق الحب  

الإهداءات

العودة   منتديات رونق الحب > الاقسام الفنية > اغاني عراقية mp3 > كلمات الاغاني العراقية والعربية و الخليجية والاجنبية

اغنية, تامر حسني, كلمات

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم
07-27-2012, 07:36 PM
  المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
7aidar

البيانات
العضوية: 1

التوقيت

الإتصالات
الحالة:
H.V غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : كلمات الاغاني العراقية والعربية و الخليجية والاجنبية
افتراضي كلمات اغنية تامر حسني سي السيد 2012

سلام عليكم

شلونكم

حضرت الكم كلمات اغنيه

تامر حسني

بعنوان

سي السيد

ليكي الكلام ولاي واحده تحاول تلغي الفرق مابين الراجل وبين الست لاء يا حبيبيتي فيه فرقين اصرارك

علي المقارنه مابينا بيضع من عيني انوثتك فاكره كلمه حاضر لاما اتقالت وانا زعلان

مش بوستك
انا الي اقول تعملي ايه انا الي اقوله تمشي عليه زي مثلا كده يا حبيتي تلبسي ايه ومتلبسيش ايه

اياكي مره في يوم انا الاقي رجعالي متاخره ياحياتي انتي فاهمه ايه ال هيحصل طبعا انتي عارفه الباقي

اااااه انا سي السيد وكلامي هو ال هيمشي اه انا سي سيد مش عاجبك كلامي امشي

صورة: ليكي الكلام ولاي واحده تحاول تلغي الفرق مابين الراجل وبين الست لاء يا حبيبيتي فيه فرقين اصرارك

علي المقارنه مابينا بيضع من عيني انوثتك فاكره كلمه حاضر لاما اتقالت وانا زعلان مش بوستك انا ال اقول تعملي

ايه انا ال اقوله تمشي عليه زي مثلا كده يا حبيتي تلبسي ايه ومتلبسيش ايه اياكي مره في يوم انا الاقي رجعالي

متاخره ياحياتي انتي فاهمه ايه ال هيحصل طبعا انتي عارفه الباقي ااااااااااااااااااااه انا سي السيد وكلامي هو ال هيمشي اه انا سي سيد مش عاجبك

كلامي امشي

صدقيني اى واحدة معاها مفتاح قلب حبيبها و تقدر فجأة تحوله من وحش لطفل ماسك أيدها ... وخوفى عليكى من حبى فيكى مش زى ما بتقولى عليه

ويابخت من بكاني يا بنتي ولا ضحك الناس عليا .. انتو ليه عاملين كده ليه ودماغكو دي معمولة من ايه

كل حاجة واخدينها تحدي من غيرنا اصلا تعملو ايه كل يوم خناقة كبيرة علي اتفه الاسباب والغيرة بجد تعبت زهقت خلاص مش طايق اسمع انا ولا سيرة

اااااه انا سي السيد وكلامي هو الي هيمشي اه انا سي سيد مش عاجبك

كلامي امشي

عرض البوم صور H.V   رد مع اقتباس